Chcete návod na úspěšnou kampaň? Pošlete si jej na e-mail.



27.7.2016

Inspirace je všude okolo nás. I ta záporná... To jednou takhle otevřu krabičku sýrů nejmenované značky bez Éček a chystám si snídani. Zbylé sýry uklízím do lednice a ejhle, krabička je otextovaná! Čtu text stále znova a znova... Dokola. Hlavou mi vrtá: 


Co tam dole dělá ta *? (Je to reklama, nebo nějaká  právní klička?!) 

A co ten červený, špatně čitelný font...? (Levněji na toneru vyjde snad černá...?) 

Proč je umístění takové, že jsem krabičku málem bez povšimnutí si textu vyhodila? (Spodní část by to vyřešila...) :-( Přichází chvíle prozření: Kdo text psal....? 

Bez Éček?

Ano, někdy není čas (někdy peníze, někdy obojí) zadat práci odborníkům. Proč se ale potom tomu vůbec věnovat? Kvantita není totéž, co kvalita. Kopat do míče taky umí každý. Ne každý ale hraje jako profi fotbalista!