Chcete návod na úspěšnou kampaň? Pošlete si jej na e-mail.



9.2.2018

1. Nápad


Den v RIQ. Očima makléře (selfie tyče, vlogu). 

RK Reality IQ si na video poptala své PRisty z Prahy. Ti mi nasdíleli scénář, který ale nereflektoval firmu a byl vyhovující pouze v písemné formě - jinak mluví lidi naživo a jinak na papíře... Napsala jsem proto k videu nový text. A naznačila také obrazové schéma.

Kampaň měla za cíl oslovit nové makléře.

Štáb do videa vybral coby tvář ostravského herce, příjemného Josefa Kalužu. Upozornila jsem, že Josef Kaluža je na Ostravsku známý. A že video nebude autentické. 

S kolegyní Markétou jsme připravili na natáčení výzdobu centrály v Ostravě (plakátky, popisky kanceláří.... Fotky na stěnách.)

Vzniklo video a zářijová náborová kampaň Den v RIQ. 

Video obsahovalo věcné chyby. Štáb si totiž expozici předem nepřichystal.

(Popelnice v záběru při příjezdu na centrálu, místo celého vozového parku stojí na parkovišti pouze 1 firemní auto... Dvakrát po sobě herec opakuje slovo zázemí... Úsměvný záběr s trofejí... Herec přeje divákovi Dobrou chuť, když už dojedl, a mluví s plnou pusou... Jde mu celou dobu vidět port na klopě... A na závěr na gauči nepřirozeně z pohledu kamery / diváka leží...). 

Externímu konzultantovi Jirkovi připadaly tyto nedostatky lidské, proto jsme video pustili ven. Já osobně se proto na něj ráda dívám se zavřenýma očima... :-) 


Promo na sítích

Na promo na sítích jsme si najali Lukáše Dadeje. Cílilo na Prahu, Brno, Ostravu a Hradec Králové. Kampaň měla dobrý zásah, ale opravdu nepůsobila autenticky. Herci jsou totiž málokdy tak uvěřitelní, jako vlastní zaměstnanci. Hůř když obsadíte herce, který není v místě vašeho bydliště no name... Což se v onlinu rozkřiklo. 

Kampaň č.2, tzv. opravná

Napsala jsem scénář č.2, který proto obsahově navazoval na 1. video. Opět byl na téma: Den v RIQ, ale kvůli použitému původnímu nápadu už očima 3. člověka.

Video Práce makléře? Práce snů nám na míru, opět na základě dodaného scénáře, natočil už s našimi makléři Radim Kaller z Opavy. S low cost budgetem (cena byla pětinová). Video mělo mezi makléři lepší ohlas.

Promo videa vedlo už na samostatnou Landing Page, která coby další nedostatek vznikla teprve v této fázi. Stačil na ni přitom stejný textový content, jako na původní link. LP jsou pro každou kampaň důležité. Kvůli měřitelnosti výkonu kampaní a lepší komunikaci s cílovou skupinou. Která najde všechny informace na 1 místě. Včetně CTA buttonu. 


Zkrátka, žádné video se neobejde bez dobrého nápadu a pečlivosti při jeho realizaci. Jinak nesplní očekávané cíle. 

Co kampani vytkli další odborníci? Proč je lepší udělat vše správně napoprvé?


Také chcete online kampaň? Nechcete udělat zbytečné chyby?

Ráda ji pro vás namíchám.