Chcete návod na úspěšnou kampaň? Pošlete si jej na e-mail.



Jak na Facebook kampaň?

9.2.2018

Jak bavit na sítích? A získat třeba nové zaměstnance? Není to tak jednoduché. ...aneb Case study kampaně Den v RIQ. Pro Reality IQ a.s. a pohled do zákulisí.

Proč potřebujete copywritera?

27.7.2016

Pro skvělý text bez sebemenších nedostatků! #S úctou K zákazníkovi! Jedna sýýýýrová storka, která se zkrátka nepovedla.

Příběh značky. Příběh brandu

22.4.2016

Co to je ten příběh? A jak vzniká?

Postřehy z branže: Jak na Facebook, nemarketingový produkt a sex v práci

9.2.2018

...zmeškali jste Barcamp Brno 2016? Pak nevíte, jak na Facebook, produkt, který nepotřebuje marketing, potížisty a sex v práci! Jak spolu tato témata souvisejí? A proč jsou stále živá, stále aktuální? Inspirace za 12 minut vašeho času.

Ty, Andreo, proč neděláš v korporátu?

8.2.2018

Oboru PR a marketingu se věnuji už od doby posledního ročníku bakalářského studia v Brně. Mám roky praxe a pokud jsem se něco během těch let o sobě naučila, pak to, že v korporátu pracovat nechci. Už nikdy.

PR vs. marketing

21.12.2016

Některé věci jsou holt nadčasové... Proč není PR samospásné? Kdy funguje naopak lépe, než reklama?

Jak se pozná dobrý šéf?

6.7.2014

Talentovaní lidé nejsou motivováni na prvním místě penězi, ale způsobem vedení a prostředím, které jim firma vytváří. Špatný šéf vyvolává ve svých podřízených pocit zmaru. Demotivaci, únavu a vyhoření, a proto odcházejí jinam. Ne nadarmo se říká, že zaměstnanci neopouštějí firmu, ale lidi. Že hlasují nohama!

Experti a management. A kam se dere ambiciózní kolega?

21.8.2014

Každý schopný odborník na komunikaci vnímá za klíčové řídit komunikaci celé firmy. Není to ovšem jednoduché, není sám...

Jak na kvalitní www obsah?

19.5.2014

INTERNET rulez. Vyhledáváme však zde pouze takové zdroje informací, které poskytují dobré rady, fakta, + jsou osobité a důvěryhodné. Na co si ještě dát bacha?

Chci, nebo budu spíše prokrastinovat?

19.1.2018

Všichni známe ten pocit, kdy námi proudí motivace, nadšení a zápal. Taky však dobře víme, jaké to je, když se nám nechce ani ráno vstávat. Jeden člověk, dva scénáře. Do které role se obujete?

Předsevzetí? Ano, PF 2018!

9.1.2018

...365 dní je pryč a je tu další rok v pořadí. Ten uplynulý se mi přitom slil do jediného slova: Upracovaný. Pro 2018 si dávám proto jediné předsevzetí: Prožiji jej úplně jinak!

Typologie lenocha

28.10.2017

“Tohle vůbec nedává smysl,” říká herec v ohrané reklamě nejmenovaného pracovního portálu. Ano, ani mně tahle reklama vůbec smysl nedává.

PF 2017

31.12.2016

Každý rok, který končí, v nás přináší pocit, že ten další, do kterého vstupujeme, musí přinést něco nového a úžasného. Cítíme, že se může změnit mnohé z toho, co jsme v roce předešlém začít nestihli, nebo naopak zvorali, či jen nedotáhli do konce.

Mýtus ženské krásy

17.12.2016

Tak předně, krásná jsem chtěla být odmala. Nebyla jsem proto nijak jiná, zvláštní, nebo výjimečná než ostatní holčičky. Kde se tato touha v nás bere? Proč si my, ženy, myslíme, že máme nebo přímo musíme být krásné?

Dobré jméno především!

14.5.2014

I velcí hráči na trhu v uplynulých letech poznali, že na dřívější média se v době internetového boomu nelze spoléhat. Online svět změnil pravidla marketingu a PR. Jak?