Chcete návod na úspěšnou kampaň? Pošlete si jej na e-mail.



Idea making and Brand strategy

Ptáte se, jak prosadit svou společnost v konkurenci jiných, větších, dravějších? Jak postupovat, chcete-li si získat klienty/zákazníky/veřejnost a zaměstnance ve svůj prospěch? Proč staré nástroje komunikace nejsou už účinné? Pak jste tady správně.                                                      

 

Creative and content marketing

Tak jako u jiných klientů, najdu i pro Vás tvůrčí řešení, „nápad“. Který bude vystihovat Vás i Vaši firmu a pomůže ji odlišit od konkurence. Vytvoříme spolu mozaiku dílků komunikace a na jejím základě vznikne příběh. Příběh Vaší firmy. Brand. 

 

Odborné služby

Někdy je potřeba si ukázat, jak mají ony jednotlivé dílky komunikace správně vypadat. Proto Vám ráda v praxi ukážu, jak:

  • na komunikaci obecně a co vše je třeba při komunikaci interní i externí vzít v potaz

  • vytvářet vztahy s médii a čím zaujmout 

  • psát sexy claimy i odborné a čtivé texty – tiskové zprávy, články, newslettery, brožury, nevšední výroční zprávy i posty na Facebook

  • interní komunikaci – tedy nikoli osobní komunikaci s Vašimi zaměstnanci face-to-face, ale jak na direct mailing, interní zprávy a firemní noviny/časopisy... Abyste všichni táhli za jedno lano a nevznikala záškodnická zaměstnanecká antipropaganda...

  • krizovou komunikaci – komunikaci s veřejností a médii v případě krizové situace


FOTO: Vše pro dobro světa a Nošovic

Eventy 

aneb zážitky řeknou mnohdy víc, než jen slova... 

  • Organizace tiskových a odborných konferencí pro média
  • Firemní večírky, párty, teambuildingy
  • Akce pro VIP partnery, na kterou budou hosté vzpomínat

    FOTO: Tradiční lednový ples a přátelská spolupráce s Czech Cool Trade.